Senaste Inlägg

Bad och hårfärg

Tog en tur ner till Wik med David idag för att bada lite i det inte så varma vattnet. Slutade dock med att vi promenerade några kilometer runt i skogen, såg får och blev uppätna av mygg. Det var faktiskt riktigt mysigt ! Efter det att vi kom tillbaka från vår lilla tur bestämde jag, impulsiv som jag är, för att fixa till mitt hår med lite ny färg! Resultatet kanske inte är helt >fläckfritt<, men jag är ändå nöjd då det fortfarande är TUSEN gånger bättre! Det jag gjorde efteråt blev dock inte lika lyckat då mina ögonbryn(!) nu är härligt gula. Bra va? Som om jag inte var ful nog som det räckte, ajaa... gjort är gjort! Det kommer dock bli "skit kul" att komma tillbaka till skolan om cirkus en och en halv vecka... F.A.N
 
 
 

1 Kommentarer

Postat av: Elisa den 2012-08-09 @ 23:42:04

Ohno! Ska du färga ögonbrynen köp frans/brynfärg från depend istället, det kommer lösa ditt problem right away :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback