Senaste Inlägg

Tankar kring Vasaritten den 11/8 - 2012

 
 
Anmälningstiden för årets Vasaritt löper ut om drygt två timmar och jag har fortfarande inte bestämt mig riktigt hur det blir...
Alternativen är : 
  1. Rida 80km på Silver Dearest 
  2. Rida tävling 50km på Silver Dearest 
  3. Rida tävling 50km på Shahina
  
Känns ju som att det är lite väl nära inpå för att ta en åtta på Isa, men samtidigt skulle det vara kul... Vasa är dock en ganska krävande bana. Hur länge bör man vänta mellan varje tävling egentligen om man tänker rida hyfsat fort? Det skulle vara trevligt att rida Shahina också i och för sig, men det är inte säkert att hon är helt bra i sitt öga tills dess (flugorna är fortfarande på). Det som verkar säkrast är nog alternativ 2.
 
Om jag inte kommer fram till något så anmäler jag nog Isa och mig för en 5 mil så kan man ju byta till någon av de andra två alternativen sen... 
 
 
Åsikter? Kommentarer? Hjälp! 
 
 
 

2 Kommentarer

Postat av: Elisa den 2012-07-24 @ 18:43:49

Tycker också alternativ 2 verkar bra, för att hitta "tävlingskänslan" på den distansen och bygga självförtroende att ni kan :D

Svar: Nu blev det så också! :) man kan ju alltid byta sen om man ändrar sig antar jag... Tack för hjälpen <3
elanor

Postat av: Bonnie den 2012-07-24 @ 21:32:52
http://teamkarlsson.blogg.se

Skulle nog köra på alt 2 faktiskt, vill gärna ha 4 veckor mellan två 80. Nu har jag visserligen grön häst men du rider ju snabbare så det går väl på ett ut;)

Svar: Jaaa.... jag tror det blir bättre så... Tack för stödet så jag känner att jag valt rätt! :)
elanor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback