Senaste Inlägg

Fullspäckade dagar?

Efter ett av mitt livs mest ansträngande promenader (med en något mindre ansträngd häst) så har jag hunnit göra följande: lägga salva i Shahinas öga, fixa hennes täcke, leta fästingar på Nipeta, göra mig av med de fynd som fanns, gosa på en kanin, duscha, titta på en halv Tim Burton film, "äta middag"(blev inte så mycket ätande efter allt blod), leta katt ute i skogen med ficklampa, bära hem en tidigare vilsen, nu hyfsat lycklig, katt, leka med photoshop och slutligen tänka igenom hur fan jag ska hinna bli klar med min j*kla uppsats. Har några dagar till på mig i alla fall...  Vilket fullspäckat schema(?). Ändå finner man tid att sitta på den här hemsidan... eller vad det nu är.....haha.. Sämst..
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback