Senaste Inlägg

Nya inköp!

Mamma kom hem igår med lite nya prylar som vi kan ha med oss på tävling ( typ Vasaritten som är nu till helgen), vilket alltid är trevligt. Allt är i en fin enhetligfärg: lila! Det blev två, stora, nya vattenhinkar, en ny sadelbock av trä, en sprayfärg i lila ( till sadelbocken) och en ny svettskrapa!  
 Jag har nämligen bestämt att Isa, från och med nu ska ha lila och limegrön som färg på tävling osv osv. :) Dock måste fler lila artiklar införskaffas innan denna process blir fulländad så jag nöjer mig med limegrönt och blått ett litet tag framöver ... Tänkt köpa typ ett sånt här i biothane av antingen Runningbear eller Mia.. har inte bestämt än... 
Om det är av runningbear så blir det en Smart bridle (antingen Caveson eller en vanlig Endurance). Fördelen med Runningbear är att det går att kombinera med min limegröna runningbear, dock finns det risk att beställningstiden är lång. Fördelen med Mia är att hon är otroligt hjälpsam, har oftast korta leveranstider och är riktigt pålitlig... Dock tror jag inte hon har kvar sina runningbear träns och då kan jag inte bygga ihop det nya tränset med mitt gamla.. 
 
I-lands problem på hög nivå. Det är dock ganska underhållande. 
 
Måste också köpa en ny Coolback pad då det visat sig (konstigt va)  inte funkar att ha två stycken på tre hästar.. Den blir i alla fall garanterat i lila( då det inte finns ljusgrön). 
h
 
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback