Senaste Inlägg

Mådagar

"Yes!" Känslan av att vakna klockan 7.15 på morgonen efter att ha sovit 5timmar är helt underbar! Eller inte... Speciellt när denna dag, måndag, skulle bli min befrielse från stress, min liväst i det djupa havet av skolböcker som lärarna säkert snart ska ge mig, min underbara LEDIGA MÅNDAG! Men nej. Nej, ledig fick jag inte bli, istället har jag SVAS (svenska som andra språk) nu klockan 8.30 VARJE MÅDAG fram till jul! Wipi!!!! Hmpf, ja nåväl, det kunde varit sämre! Jag är ju i alla fall lediga RESTEN av dagen... Tänk vad tur jag har att jag läst klart (nästan) alla jobbiga kurser och inte tvingas stanna till 5 varje dag... Stackars 1:or... Jag lovar: DET BLIR BÄTTRE! Nu är i varje fall första dagen, den här terminen, av "riktig" skola avverkad för min del och jag är glad att äntligen sitta på den efterlängtade bussen hem! Dagens största höjdpunkt har hittills varit att se underbaraste, roligaste, mest Crazy (på ett asbra sätt) Carro och kollat lite på möjliga presenter till min bror och min far (som båda fyller år hiskeligt snart). När jag kommer hem blir det dags för lite mer läxläsning, matlagning/mumsning och sen, ÄNTLIGEN, får jag gå och rida!!!:'D Eftersom gårdagen regnade bort och största delen av lördagen spenderades illamående och deppig på soffan så känns det ännu mer underbart att komma ut och rida i solen(?) !!:') man får väll hoppas att det fina vädret håller i sig då hörni, annars får ni en illsken liten Knorris ikväll ! MOAHAHHAHAAAhahhahjajajajajjjajjajjjammammaaaagraaamaaahaama

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback