Senaste Inlägg

Den nya "katte-ungen" ...

Japp, nu har man börjat gymnasiet på Katedralskolan här i Uppsala...
Mycket annorlunda från vad jag är van vid men mycket trevliga människor och en och annan häst-tjej : ) *lycka*
Var bara ute och gick med nina idag igen (ca 6km) pga att jag försöker låta såret läka helt innan jag får rida igen, bara i fall att.
Men hon gick fint, lite "pufffig" men fina steg som vanligt :)
Har börjat använda nåt som heter "blå sprej" på flugsåren och det vekar funka ganska bra, de färgar dock av sig extremt mycket i en klar LILA färg... :S Vi ser ut som freaks men så länge det hjälper så bryre jag mig inte så mycket xD (Dock så blir jag lite krossad av att se hennes fina vita man med lila ränder D:) *suck*
Aja, borde sova nu, ska ju upp tidigt till plugget....
Kakor till den som vet ett sätt att få bort den lila färgen utan nån farlig kemikal :D
/ Knorris

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback