Senaste Inlägg

Carro till Häst! ;)

Idag var Carro här!! :)
Var i stallet tidigt för att släppa ut hästarna så jag hade då ganska mycket tid för att mocka hämta hö-silage o.s.v.  men hade inte egentligen tänkt vänta tills 12.00 >.< Caroline hade lite problem med att hitta rätt busshållsplats och verkade vara ganska trött, den lilla stackarn. Hennes första ridtur till häst blev ute bland snödrivorna på Shahina med mig till fots. :)  Vi hade det väldigt trevligt fram tills jag råkade släppa tyglarna kom efter hästen.(Det är väldigt svårt att hinna med en häst med snö upp till knäna) Då fick både Carro och jag panik, men Shahina var som tur var välldigt lugn men förstod då ingenting av vad både jag och Carro sa/gjorde.
jag :  "STANNA CARRO, STANNA! SLUTA VIFTA MED HÄNDERNA OCH TA I TYGLARNA!"
carro : "VAHHH??!! STANNA SHAHINA STANNA!!"
jag : "SHAHINA! *PprrrrRRRrrrooOOOoo*
xD tur att det slutade bra och att ingen blev skadad. ^^
Gud vad knäppa vi måste sett ut! x)  Förlåt gumman! :') <3  Jag vet att jag inte skulle släppt men jag orkade verkligen inte :') Nästa gång får du rida på sommaren, men du var jätte DUKTIG för att vara första gången! :D
Shahina var också extremt duktig som bara vandrade på och inte började busa!
Finaste hästen på jorden är min Shahina, så det så!
Sedan åkte vi hem till mig och kolla på film, Rush Hour & början på Moulin Rouge ! :) Sen spela vi lite spel också på Kinect :) Kul, Kul men Carro får krya på sig! Hon verkade lite sjuk fortfarande :/ *Kram till dig Carro*
Här kommer en bild från idag tagen av mig på Carro på Shahina på Kvarn ! :)
Tagen på Gården den 27/12- 2010

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback