Senaste Inlägg

God Jul Allesammans!

Visst är det Jul och jag är jätte nöjd med årets klappar :)
De flesta prylarna ska jag ta och erkänna är till stallet men inte är det så konstigt och jag är glad att det är så. Är man i stallet så länge som jag är varje dag då villl man ha snygga och praktiska prylar som dessutom håller en varm. Sen ska jag ta och avslöja en liten "hemlighet" för dom som inte märkt det. Jag är ett riktigt Kingsland freak och medger att jag börjar bli lite av en märkespolis...xD Men dom är så varma och bra och håller länge  (och skiiiiit snygga) så varför ska det spela så stor roll..? ^^ Aja, pappa var super snäll och köpte en ursnygg och varm kofta+väst från Kingsland (köpt på underbara Sporren <3 ) som jag provat lite idag :)
Fick en uber bra hjälm från LAS från mamma och jag måste faktiskt ta och berätta att Ni måste alla gå och köpa en på direkten (eller kanske efter kylan lagt sig) för att den är super skön. Och jag som verkligen behövde en till hjälm. Det är absolut inte smart att bara ha en fungerande hjälm och om man dessutom kan bära en sådan stilig hjälm som min nya så har man tur <3 Mina föräldrar äger helt enkelt :'D
Daniel har sin flickvän över i natt men det stoppar då inte mig från att börja ett litet "Chick Flick marathon" helt själv här i vinterkylan...^^  Men man har ju datorn och en fluffig liten vit kanin som sällskap :)
Jag tror det blir P.S. I Love You först sen kanske en Johnny Depp film :)
P.S. I Love You till den som läser !!

Jul PUSS
(gud vad olikt mig)

/ looney  tunes

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback