Senaste Inlägg

music is the cause and cure for insanity

Har tittat på en Johnny Depp film med Familjen och jag måste erkänna att han är en av mina favorit skådisar.:) Han är så himla skön (och ser nästan alltid ut som en rädd hamster^^) och vet exakt hur man ska få publiken att älska honom. Inte många kan få en annars läskig film att bli så rolig och underhållande som han :) Tim Burton är med på ett hörn men det mesta av äran bör gå till Mr Depp :)  (Låt oss aldrig glömma Sweeney Todd :'O! <-----läskig men med massor av fina låtar )
måste bara få er att lyssna på den här låten bara för det! Om ni någonsin undrat så är det sådan här musik so spelas i min huvud hela dagen och hela natten...^^ Jag borde bli kompositör för alla de styckena som poppar upp hela tiden ...:)  Att tänka på....
Aja, idag har vi ridit Nipeta och Shahina i skogen, med mamma asså. Kanske 12km :) Men stackars lilla Angel blev lite kall om sina små mugg fötter så vi tog alltså den "korta" vägen istället för de hela 16 kilometrarna som vi egentligen tänkt ta.
I morgon ska, förhoppningsvis, Carro komma och rida ett tag på någon av hästarna :) Vi får se om hon vågar, stackarn x) Blir jätte kul, och jag hoppas verkligen att hon har roligt :) (Shahina kanske är det smartaste valet att sätta henne på nu när jag tänker efter... ) Men roligt ska vi ha, även om vi inte, kanske, rider. :D
(Tänkte bara säga att jag provat min nya LAS hjälm idag och jag ÄLSKAR den <33 Så himla fin och bra! Man kan inte ha den när det är för kallt MEN man kan ha den med en mössa utan att vara "rädd" för att spräcka skallen eller hjälmen (undrar vilken som är hårdast xD)  höhö, jag tror inte riktigt man kan göra det föresten, men kanske.... kanske... :S läskig tanke ju....
Aja, nu måste jag sova!
Har utsläpp i morgon och måste upp klockan *GULP* 7:30 :'O
SAVE ME!!!
adieu
<3
/leyley

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback