Senaste Inlägg

Ni firar på fel dag!

Sant ju...
Varför tror ni egentligen att det heter JulAFTON egentligen era knäppisar xD, jo för att det är på JulDAGEN som man firar ^^ :)
Svenskar är bra roliga...
Har ridit en liten tur på Nipeta med Mamma & Shahina idag. Nipeta fick ha sitt jätte söta nya schabrak som vi köpte på Globen och Shahina var vacker, som vanligt, i lite andra söta grejor. Lite kul att rida förbi alla de ljusfyllda husen nu på julafton och se hur glada alla är. Själv känns det inte riktigt som jul än utan snarare som en, liksom, lotsas jul. Varför kan inte julen komma om en vecka eller två istället? Då kanske jag känner med mer manad att springa runt och flamsa mig med min familj som jag brukar göra så här års.... Men nu känns det på något sätt tomt och fel.
Vad fan är det som saknas?!
Jag vet helt enkelt inte.
Det kanske är så att med tanke på det som hänt den senaste månaden så orkar jag helt enkelt inte...
Lite bättre mår man när man ser hur glada alla andra är såklart. Som nyss när vi red förbi dom där husen. Tanken på  barnen som var antagligen glada över alla de presenter de skulle få. Tanken på föräldrarna som antagligen stod där med kamera och log åt "tomten" som antagligen just gått in genom köksdörren.
Vad fan är det för fel på mig som ser andra människor vara glada och nästan börjar gråta igen...
Usshh.. vilken hemsk människa jag är...
Jag har tur som har sådan tur med allt i livet. Tur som har våra vackra hästar och djur som jag älskar så. Tur som har mina underbara vänner som betyder så mycket för mig ...:')  Tur som inte är helt korkad och oftast har det gå bra för mig i skolan.... Tur som har föräldrar som spendera bland annat så mycket tid på mig och allt som jag vill göra...
Varför ska jag vara alls ledsen...?
Jadu, jag vet helt enkelt inte.
Jag är lyckligt lottad. Det vet jag. Men någonting känns fel.
hoppas det löser sig
/LooneyTunes

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback