Senaste Inlägg

"Allt du önskar skall du få" :)

Blev en 16km runda med Shahina idag i skogen. Red inte så fort p.g.a. mörker och snön som gav min lilla Darling snösulor upprepade gånger som jag fick hoppa av och ta bort. >.< Ca 2 h till i skogen vilket ger en ungefär medel på 8km/h... inklusive uppvärmning... Inte så fort men ändå ett hyfsat tempo efter våra stopp. x)
Konstaterar en sak: skidåkare men pannlampa som skrämmer hästar i rusande tempo gillas ej...! Att de heller inte stannar, och kanske ber om ursäkt, när hästen är rädd eftersom de rusar förbi då börjar man undra! Korkade odågor(!) och alltid är dom män! Säger bara det... >.< Ni äger inte skogen! D': och det heter ridstig av en anledning, om man är där så måste man fatta att man kanske möter en häst! (...) Inte galloperar vi förbi människor, cyklister eller andra hästar som världens vildar, då borde inte dom heller göra det! ussh, nu har jag klagat så att det räcker... >.<"
Now, on a happier note! ;)  :

Biljetterna till LND * och POTO** är bokade till vår resa till London den 5-10 Januari!! :D Bättre sent än aldrig, men så är det ofta i vår familj... (i alla fall om mamma får bestämma^^ ) Kommer bli sååå roligt! :D Sen har jag också världens lust att rida i Hyde Park nu när vi ändå ska till London. Mamma sa att hon kanske fixar det i morgon.;)
Amanda och jag hade tänkt rida långtur i morgon men tyvärr så föll våra planer igenom eftersom vi hade tänkt låna hennes nya medryttarhäst, Besten, men han ska ridas av någon annan i morgon så det går inte... Får bli någon annan gång helt enkelt... :)
Måste sluta vakna klockan 13:11, och det är ju så att vi har ska släppa ut hästarna i morgon vilket innebär att klockan 8:15 så måste jag vara ute ur dörren. >.<
Måste alltså gå och lägga mig snart >.< ... vill bara se "the Big Bang Theory" som börjar snart...eller .. essh>.< .. strunt i TV:n elanor , du måste sova!
Antar att min inre röst vet bäst...  men ett litet tag går nog bra, får se vilken episod det är ... :)
för er som inte är "phantom phans" xD :
*(Love Never Dies)
**(the Phantom of the Opera)
/ looney

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback