Senaste Inlägg

>Dagens Helvete<

så kallt! JAG DÖR! Skulle rida dressyr i ridhuset men även den planeringen gick åt helvete! De hade hoppträning där inne så Shahina och jag försökte rida på en av ute banorna, som btw inte är plogade, och höll på att frysa fötterna av oss :'/ strunt dag, det ända som var kul var fan DANSEN på idrotten och vår lilla utklädning grej idag :D Hahaha, svårt att spela kille ju under dansen! >Svårt< att leda och få den andra att göra som man vill!! :O
Fick bara G på fysik (fanskithelvete) provet :'/ men nästa gång går det bättre, men innan dess borde jag nog söka lite hjälp.. Jag tror ärligt talat att jag börjar bli knäpp pga mina >små< hysteriska drama utbrott lite nu och då...
Kanske bara stress ... :/

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback