Senaste Inlägg

Helg repetition och Nipetas+min andra ridtur

WRAAAAAAK!
föråt men jag behöver flumma av mig lite till.... xD
Idag var det helg-rep igen för musikalen, och det går jätte bra ju! :D fick inte sjunga nåt idag, utan det var mycket lyssna och sedan en replik C: kunde bara vara där halva tiden dock... men jag är som alltid---->glad i alla fall<----- :D speciellt  glad är jag eftersom jag idag fick rida Nipeta för andra gången någonsin och för första gången hemma! :D Shahina fick vara med som stöd och som trygghet för vår lilla ängel. Nipeta är verkligen fäst vid henne. <3
Gick jätte bra. Mon Ange var lite tittig men annars så flöt våran lilla skritt-runda på fint.  hOn är ju, tyvärr, inte helt frisk än men på god väg! Snart så!
Då kommer det gå undan >:D
Ska sova nu, i morgon ska jag plugga och hjälpa Amanda med hennes dressyr tävling!! :D (hålla häst+ta kort+göra i ordning+vara allmänt stöd)
ushh.. vilket konstig väder
ella

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback