Senaste Inlägg

"Hide your face so the world will never find you... "

Vilken total usel dag egentligen! förutom (självklart) den korta turen ner till stan med Sally Lillie Rindebratt och våran lilla krock med Josefine Frykberg så har denna dag varit den värsta på länge...:'/ börjar morgonen med att gå upp tidigt, när jag la mig sent, trots min egentliga sovmorgon för att släppa ut hästar, hoppar över frukosten, borsta tänderna i stallet blev biten hårt av en häst, AJJJJJ TUSAN, (inte nån av mina egna) och sedan direkt till skolan.  Där börjar skolan med Kemi sen engelska och sist DUN DUN DAAAAAH : Fysik prov som gick totalt åt helvete. Har ärligt talat aldrig gjort så totaluselt i hela mitt liv!:'/ Fan vad misslyckat! Inprincip samma uppgifter som man suttit och tyckt var så lätta att förstå i några veckor kunde jag inte ens läsa vad det stod. Fick ont i huvudet, trodde jag skulle spy eller svimma och ville bara 1. gråta hysteriskt eller 2. springa därifrån och sedan hoppa av en bro.... Jag hade helt ärligt pluggat ganska mycket men ändå gick det åt skogen! Fan jag önskar att jag inte vaknade imorse! Dumma elanor, din korkade jävel, varför ska du bli sjuk för! DET MÅSTE ha med det att göra! NEH USSH ! Sedan en ca 2h ridtur ut i skogen med Shahina i detta kalla vinter väder och en ca halvtimmes lång promenad med Nipeta, som föresten är bättre i benen och vi kommer antagligen låta Våra små Ston gå ut med de andra till helgen!
Japp. nu till att göra klart engelsk läxan
Ciao!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback