Senaste Inlägg

Sjuk... igen...typiskt =.=''

Under fysiken igår så blev jag helt plötsligt jätte snurrig, fick jätte ont i huvudet och ville spy. Jag kunde knappt kontrollera vad jag sa och när läraren börjar fråga om gymnasiemässan som är idag, tisdag, så har jag fortfarande inte riktigt någon aning om vad jag svarade! Läskigt.. Pinsamt(kanske)... konstigt...
*Brrrrrrrr* och hela tiden dessa värme ändringar. Ena sekunden, som nu, är det jätte kallt och andra är det stek hett. Nu har jag i alla fall fått stanna hemma och borde nog ta det lugnt, annars blir jag nog ännu snurrigare. Kanske borde läsa lite biologi också...
Orkade verkligen inte vara i stallet igår (så himla trött och illa mående var jag) och mina föräldrar tyckte synd om mig.
Varför ska jag vara den som blir sjuk hela tiden nu! Jag har aldrig varit sån som blir sjuk ofta, tills nu! Det här är den TREDJE skoldagen jag missar den här terminen! Oftast kanske jag missar 2gånger/år.
Olyckligt att jag ska behöva bli en sjukling, bara för det!
Ussh, gick och la mig innan 10 igår och vaknade nyss, fortfarande så himla trött. MEN allt jag kan tänka på är att Shahina inte reds igår och att vi har prov på torsdag.
Som avslutning på detta bittra inlägg vill jag bara påpeka att det snöar ute och att det kanske får mig på bättre humör!
Snart, kanske, jag kan börja använda mina fina vinterstövlar :)
saknar ändå sommarn
slänger in en bild på Nipeta bara för att hon är så söt!
Tagen den 6 nov 2010
/elanor

1 Kommentarer

Postat av: Bonnie den 2010-11-09 @ 14:13:18
http://teamkarlsson.blogg.se/

Jises vad söt hon är!



Ang. Las hjälmen så lyckades jag buda hem en helt ny som en butik sålde ut på tradera, tror det finns fler kvar:) Annars har Peak Endurance också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback