Senaste Inlägg

"What new surprises lie in store...? " <--- älskar att sjunga den noten som kommer samtidigt :)

"And music, your music
It teases at my ear
I turn and it fades away and you’re not here"
http://www.youtube.com/watch?v=47dUc4iMAvQ
Sitter med min kanin i knäet och lyssnar på POTO. ^^ Ramin Karimloo är bäst, lyssna på hur han tar de höga partierna med sådan styrka och känsla :O :D  Kan knappt vänta till jag får höra honom och de andra fantastiska i London i vinter :)Får verligen se till att det blir av!
Ska med Mone till stallet idag, vilket blir jätte kul! Specielt sen vi inte setts på väldigt länge... Men vad många minnen man har, och oj vilken fantasi vi hade när vi var små ^^
Får ta en liten sväng ut i skogen så att hon får komma till häst igen :)
Hon är duktig och försiktig så hon kanske till och md får sitta på min lilla plutt också .. får se... kanske bäst  att jag ta Nipeta i alla fall eftersom jag själv inte fått rida henne så många gånger ^^ jag vill ju få testa och se hur min framtida stjärna blir bättre och ha nåt att utgå ifrån :)
/ ella
p.s slänger in en bild från i somras :) bjuder på den ^^  tagen av pappa, såklart. visst är han duktig? :) jag har jätte tur som har honom. :)
picture one again


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback