Senaste Inlägg

Elanor+Sjuk+Kemi-sömn = Dålig Kombination

Ja, nu vet man att det är höst när man ligger hemma med ont i halsen och mår allmänt dåligt.
Dock, måste man samtidigt plugga till Kemi provet i morgon men just nu tar jag en lite paus. -.-"
Blir nog ingen ridtur idag, synd ju, särskilt eftersom jag hade musikal träning igår till kl 17.45. (På tal om det så har jag suttit och lyssnat i genom låtarna lite extra mycket idag. Igår var det inte direkt mycket sang för min del på grund av min hals, men man lärde sig ändå mycket. Märker att jag nynnar på dem mer än vanligt också, FYY PÅ MIG, inte ska man göra det när an är sjuk!)
Aja, ibland far ju hästarna vila lite, kanske mamma kan ta ut henne en sväng senare, får se. Just idag hade hon ganska mycket annat för sig...
Jag tror i alla fall inte att det är någon bra idé att gå utomhus när jag mår som jag gör:/
Får ge Shahina en extra stor puss i morgon! :)
/elanor

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback