Senaste Inlägg

Hästjakten nästan över... hoppas jag...

Tjohooo!!
Idag har Mamma och jag åkt till Flen (2h bort) och tittat på den lilla treåringen igen och det ser ut som om vi hittat vår nya häst :D!! *överlyckligt litet skrik*
Hon ska förhoppningsvis besiktas imorgon och vi håller tummarna!
Jag är redan fast, hon var otroligt fin, lugn, självsäker: jag stormtrivdes med henne! Vi red ut en sväng i skogen, vilket var kul och jag fick känna på hur hennes personlighet var osv(i början var det lite skakigt men mot slutet så kändes det som om hon verkligen var vår blivande häst! :D)
Hoppas som sagt att allt går som det ska, visst verkade hon frisk? *tänker efter, nickar*
Mamma och jag fastnade alltså för henne och nu är det bara att vänta och se...
Skola imorgon : läggdags!
natti <3
/elanor

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback