Senaste Inlägg

Svårt att sova...

Har svårt att somna.... :/
Ville bara säga att jag hade en jätte trevlig, men kall, ridtur med Shahina och Anne&Besten idag :) Pratde om lite olika saker och fick lite frisk luft, vilket verkligen behövdes för min del i alla fall...
älskar min fina ponny så mycket :) <3 underbaraste Shahina :"D så fin hon blivit i ryggen också måste jag säga. Stackarn börjar fa lite mugg i HB & VB dock :/ Får se till att det INTE blir som föra året, riktigt illa mugg kan bli, man bör vara medveten om det.
Så här är planen för Min helg:
I morgon(idag)Lördag ska Pappa och jag till sporren och handla häst prylar till mig&finaste sen ska vi på en lite längre tur i löven (märkte att det snöade idag,fredag, konstigt vah'? I oktober liksom... :S)

På Söndag ska vi (mamma och jag) till Flen och titta på den lilla söta fuxen igen (Stoet som vi tittade på några veckor sedan. ^^) Hon var verkligen jätte snäll då och jag har höga förväntningar nu över hur detta kommer utspela sig. Hoppas verkligen att hon är den rätta, får se efter att vi fått träffa henne ordentligt :)
Sedan måste jag självfallet plugga lite också:/, blir franska och Kemi (kanske svenska oxså). Måte dock jobba på min stress nivå, vill inte bli uttröttad ju :)
Uppdaterar när jag inte känner mig snurrig och trött, typ i morgon xD (hade tänkt ta lite bilder i morgon också)


/ella

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback