Senaste Inlägg

Are You Feeling Gaga? O.o

Hejsan Svejsan Bloggläsare här kommer ett udda inlägg!

Kvällen Stora HISS : http://www.youtube.com/watch?v=uxGZqVSZyUw
Kvällens Stora DISS : lögner

Har spenderat dagen(måndagen) med att dels sova, rida och tillsist träffa david som fick dra sig hit (istället för att jag åkte till honom) eftersom min pappa genom gick en liten operation idag och (förståeligt nog) inte kände sig pigg nog för att köra!<3 Min stackars lilla far... hoppas du mår bättre i morgon (idag)!!

I natt har jag inte kunnat sova, än, och har istället dansat runt till LG och Veronica Maggio!
Har haft en massa tankar i huvudet på senaste och måste erkänna att jag inte riktigt vågat blogga om dem eftersom jag inte velat såra människor jag bryr mig om... ni förstår säkert! Men jag lovar: i morgon tänker jag ge ordentliga uppdateringar över vad jag haft för mig sen sist! (Utan att göra någon ledsen, hoppas jag<3 )
'
Det kommer lite blandat, hästgrejer, snackis stunder och till och med lite mode i form av hår! Jag har faktiskt klippt mig, och på ett lite okonventionellt sätt också ...! :$
Hoppas ni kommer tycka om det, men ni får vänta till i morgon (senare idag) för fler bilder och mer information! (Kanske till och med lägger upp en liten videoblogg som jag gjort till häst härom dan', vi får se vad jag väljer för god bitar!
Jag lovar, det finns massor att välja mellan !
Från idag:

På ridturen idag på ca 20 km - Stackars Shahina har plåster <3 :'/

 

 

Fina Shahina i full fart på Banvallen <3


sova nu...



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback