Senaste Inlägg

Fett cool

Sitter och tänker över hur exakt jag ska klippa mig.... Har bokat tid på Lilla Klippet till i morgon!
Allt jag vet är att mitt hår inte direkt är så charmigt för tillfället och måste fixas! Brukar låta frisören välja lite åt mig... Blir nog så den här gången också.
'
Vill bara ha något nytt!
Ska dessutom färga det vilket alltid är kul! (ljusare, tror jag) ...
Får helt enkelt höra med dem i morgon och se vad dom tycker, dom vet ändå bäst vad man passar i liksom..? Men något nytt, fräscht och glatt nu innan skolstarten (behöver all uppiggning jag kan få)

Erkänn, jag är fett cool i min kattetröja och ny-duschade hår ! ;)



fluff på Dig käre läsare, nu måste jag sova



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback