Senaste Inlägg

Uppdatering: Jag Älskar Giraffer <3

Ja, jag är nästan så störd som man kan bli!:$

Vi såg dem här på Rusta i fredags och jag kunde inte låta bli...

Shahina behövde en ny borste till sin man/svans och jag föredrar borstar av den här typen och brukar då helst köpa vanliga, mänskliga, hårborstar.  Saxen behövdes också eftersom att jag föredrar att klippa manen än att rycka den så som många av ni hopp/dressyr ryttare gör! (a)

Tyckte i alla fall att dom var hur söta som helst!

Det roliga är dock att jag faktiskt inte sett bilden på giraffen på borsten innan jag köpt den utan faktiskt bara tyckt om färgen! :O Ett tecken eller vad?! (A) ^^

 

För Er som inte förstår det underbara med giraffar så har nog aldrig sett Shahina äta löv ! ^^ Jag brukar säga att hon är min alldeles egna miniatyr giraff <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback