Senaste Inlägg

the phantom of the OpaaaaAAA-h

Har nu sett både the Phantom of the Opera OCH Love Never Dies :D <3 Och har också fått autografer från den otroliga Ramin Karimloo efter att ha stått i regnet 45min på att han skulle byta om xD (var inte själv). Han hade lite svårt att få bläcket att funka så jag har en bild och en bok full med phantom "klotter" med, tillslut, en extremt lyckad autograf !:D  så himla snällt av han att verkligen stå och försöka tills det blev superbra xD Respect till det! Dessutom var han super snäll och fråga en massa :) Också fått autografer från de super duktiga Sofia Escobar och Will Baratt :) LONDON ÄGER och jag börjar faktiskt hitta :D kanske bor här sen om jah får (A) ^^ höhö, jah jag stor trivs faktiskt, men vill ha mina små hästisar :'O ha så kul i snöiga Sweden människor ! xD

:)
looney

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback