Senaste Inlägg

Dagens ridtur ...

Nu är David här i alla fall och vi har börjat smaska i oss lite mat också !(A) Jag han dock inte laga den innan han kom, dels på grund av dagens ridtur ! :D Ja, mina pållar står "oftast" (läs i princip alltid) i centrum ^^ höhö! <3
Men, i alla fall !
Jag vågade mig på att rida Nipeta som handhäst(utan annan ryttare), och var väldigt nöjd med resultatet !
Vi har ridit med ena i hand förut, men då har en annan ryttare alltid funnits till hands. Men, idag bestämde jag mig för att testa lite på egen hand: Både var jätte duktiga! *studsar upp och ner glatt* (förutom att Nipeta rullade sig en gång...:S)
...
Mina Änglar

(och ja, Nipeta har ett eksem/flugtäcke på sig! Hon blir ju nästan ihjäl äten utan !:O även om hon ser ut som en känguru...^^ Shahina har också... men den ser inte lika dramatiskt galen ut... Är man Dam så är man ! :) <3 )

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback