Senaste Inlägg

David har sångrep, och jag har panik...

Sitter här i 'rummet bredvid' igen och väntar på att dom ska sjunga färdigt, vilket oftast är ganska trevlig.... men inte idag...
Jag har panik! Om ni vill veta så är det bäst att ni håller i er... eftersom att jag... har ... KLIPPT AV MIG HÅRET: SJÄLV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


VARNING FÖR FULA FJORTIS BILDER! (jag är ridtjej, kom igåg det: inte fjortis O.o )
Undrar om inte det är bäst att inte lägga upp bilder.. men nu gör jag det i alla fall...




FÖRE:



EFTER:


Herre Gud,
Jag kommer fan svimma!
För dig som undrar "VARFÖR?!!?" så måste jag bara säga att mina spontana ryck var inte så uppskattade den här gången...
Började i morse, hemma, men har försökt "fixa" till det nu! Har lite kvar att göra: som ni kanske ser! Får gå till en frisör och be om lite hjälp...
... håller på och svälter ihjäl dessutom...
Snart, snart, SNART kommer han... hoppas jag... (och ja, han vet)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback