Senaste Inlägg

"Hoppa är kul men jag föredrar att äta..." C:

Idag bestämde vi oss för att testa att få över vår lilla rödtott över ett pytte hinder för första gången (stockar ej inräknade)
Innan vi kom iväg ville hon äta - mums! :D



Sen tvättade jag, och flätade, Nipetas svans. ( det gjorde jag eftersom att den blir nedkladdat med hästsalvan från hennes ben annars)




Inledningsvis så red mamma runt lite och värmde upp medan jag ställde upp ett litet kryss... (och smyg-fotta' lite.. )



Suddig....men hon är söt ändå!:)




gillar ni föresten schabraket jag köpte på Globen i vintras ? :D


lite osäkert i början...



men är ju duktig och lyfter på benen ändå ! ^^



...sen var det min tur! :)
Gäller att smacka på lite extra där mot slutet när peta börjar tappa intresse! xD




Lite trötta båda två men ytterst nöjda ! <3




Efter en klunk vatten och lite mer gräs så är man så gott som ny !^^


Shahina har för övrigt uppsyn på oss under hela tiden i sin, något, stora flughuva..^^




1 Kommentarer

Postat av: Josefin Blom den 2011-07-29 @ 12:44:41
http://josefinblomryttare.weebly.com

Tråkigt att du blev sjuk! :( Easy blev halt måndagen innan men verkar vara på bättringsvägen nu i alla fall. :/ Jag bestämde mig för att rida en CR med Rakeem istället, arabkorsningen som jag berättade är lite krånglig att rida ut på. I starten gick det... inte så bra xD Men sen skötte han sig exemplariskt! Pulsade in på 40 efter 5 mil och jag blev överlycklig! Godkända och många erfarenheter rikare! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback