Senaste Inlägg

nattens fasor...

http://www.youtube.com/watch?v=zYV8b9gc5Ww
Complainte De La Butte - Rufus Wainwright
:'/
.
.
Trött.
(....)
Jag har inte kunnat sova i natt. Därför bestämde jag mig för att fortsätta med mina "mästerverk" i photoshop från tidigare idag(igår ?) , tisdag.
Käre läsare, var medveten om att slutbilderna är tagna med min mobilkamera av min datorskärm ( höhö ) eftersom bloggen vägrade ladda upp dom stora filerna och jag har varken orken (eller kunskapen >.< ) att pyssla med att få ner storleken på filen...
Ni överlever den dåliga bild kvalitén, jag lovar! Och om ni inte gör det: ja då har ni lyckats med något! (och jag slipper höra era klagomål xD<3 )
.
.
.
Ja, det är samma bild som underlag!
.
.
.
Och ja, dom är väldigt deprimerande! Åh, så passande för dagens(/nattens) humör!
.
.
.
Tänker nog lägga till lite fler detaljer sen i morgon när jag inte håller på att somna på tangentbordet...





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback