Senaste Inlägg

UGE (Uppsala Goss Ensemble)

Idag har UGE (kolla rubrik) sin första konsert och min fina David verkar grymt taggad ! *ler stolt*
För er som inte än har upplevt skönsång från dessa trevliga killar måste verkligen dra sig ner till Helgatrefaldighetskyrkan i kväll för någonting extremt exklusivt! :)
(Jag har hört att det kommer bjudas allt ifrån smöriga balader tlll vacker kyrkomusic, och mycket mer! Låter väldigt spännande !!:) )
Som några kanske vet så har jag redan lyssnat mig in på vad som erbjuds då jag suttit med, eller i rummet bredvid (väggarna är inte *så* tjocka killar^^ ) , ett antal gånger nu... och jag är helt säker att det kommer bli hur bra som helst !
Lycka till killar (inte att ni behöver det! ;) )
ska pyssla om lite hästar nu som antagligen står och väntar på morötterna som ligger här bredvid... hoppas jag inte hittar ännu ett sår...
hörs och ses! <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback