Senaste Inlägg

Vågar man ?

Rimboritten går i helgen men för dom som inte vet det så är jag OCH mamma sjuk...!
Jag vet alltså inte om jag vågar tvinga med alla till Roslagens RKK om inte jag är säker att alla kommer vara friska och krya nog att kunna hantera dagen... Dessutom känner jag att det inte skulle vara så roligt själv om man knappt orkar ställa sig upp.(...som det är för tillfället alltså...)
Än en gång tvingas jag säga "vi får se..."
älskade häst - Tagen på A9-ritten 2011 - Godkänd 8mil




1 Kommentarer

Postat av: Josefin Blom den 2011-07-24 @ 21:06:04
http://ienvarldavidioter.blogg.se/

Hej! Du var inte på Rimboritten va? Jag såg inte dig där i alla fall. :( / Josefin, som du red med i Uppsala. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback