Senaste Inlägg

att kväva all gråt...

Martin Stenmarck - 7milakliva
http://www.youtube.com/watch?v=qYg9Uspx_ao&feature=BFp&list=WL5F736F44C66C12F5&index=2


Vilken magisk låt ! :')


Konserten igår var helt otroligt bra, men jävlar vilken stel publik! Det är väll något fel på mig som inte glädjs av den sunkiga svenska moralen men borde inte folk piggna till lite och INTE sitta som ett gäng ruttnande bannaner när dom lyssnar på ljuv musik ? :O
Visst, det syntes att folk stormtrivdes, det är inte det jag klagar på, men borde inte folk vara lite mer tacksamma när en sådan begåvad skara människor underhåller dem?
Jag vågar knappt tänka mig hur tyst dessa människor lär ha hemma: en jäkla kyrkogård! Skulle inte förvåna mig ifall några av hade några lik begravda hemma på bakgården... Nu när jag tänker på det så skulle det inte förvånat mig för mycket om några av dem hunnit dö innan konserten var slut...
VI LEVER INTE FORTFARANDE PÅ 1800-TALET DÅ NI VAR UNGA : man ska applådera ordentligt om man lyssnar på live musik...

Sackars människor egentligen...

ahja,
nu sitter jag och väntar på att David ska sjunga färdigt så att jag kan dra ut igen i det gråa, blöta, svenska midsommar vädret och rida på flickorna en sväng...

Hejsvejs alla underbara! jag njuter vidare av mina ny köpta jordgubbar... >:)

/en genomblöt elanor 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback