Senaste Inlägg

...efter gryningens sista bön....

http://www.youtube.com/watch?v=myhSTjn9Kcs
P!nk - F**king Perfect
Jag har konstaterat att sorg är dåligt.
Den enda bra med sorg är att jag blir något mer tacksam över det jag har när den försvunnit. Känns det igen käre vän? Är det konstigt att sörja för att man varit ledsen? Särskilt för att man nästan uteslutande var ledsen för att man var ledsen ?
Är man en ond människa om man inte bryr som om jordskalv och trafikolyckor en dag som denna?
Så dumt egentligen...
Men nu tar vi nya tag! Nya steg framåt i livet och min egna personliga utveckling!
Hästar måste bli ridna och pojkvännen måste bli träffade! <3
Längtar som bara fan faktiskt till i kväll! Jag och David ska dra ner och lyssna på Vibafemba i ... parksnäckan var det vah (?) ... vilket kommer bli jätte trevligt !:)
Avslutar detta inlägg med några ord från min tröga själ och ännu en låt att "chilla" till denna underbara torsdags eftermiddag !
Att dränka synderna i morgonstunden efter gryningens sista bön....



http://www.youtube.com/watch?v=Wtg5cTQ1WTs&feature=related

Veronica Maggio - Jag kommer




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback