Senaste Inlägg

Kungen och Drottningen flyr, och KnorrisMonstret tar tag om slottet ...

Jahapp,
nu så har mina föräldrar dragit till Italien (jobb/möten och grejs) och Jag ( och Daniel) lämnas till ett "tomt" hus... (om man inte räknar alla små fluffiga djur O.o )
ok... kanske inte så *tomt* men... ändå ! det är en stor grej för mig det här ! :O  ^^
Jag får ta hand om hästarna "själv" i vilket fall som helst i några dagar framöver... (söndag natt)
Både orden "YEEEEES!! :D " och "PAAAAANIK O.O" kommer upp, men det löser sig nog! (är ju inte helt själv (A) för man har ju en underbar pojkvän som lovat att försöka hjälpa till med att motionera dom små kusarna! <3 )
Ska sova hemma alla dagar nu (förutom natten söndag-måndag ) men David ska antagligen sova över här någon dag istället, kul! :)
I alla fall ...
får se hur det här går...
Hoppas jag inte bränner upp skiten. :S  *kollar andedräkten* Även om det skulle vara lite coolt att kunna spruta eld, så vill jag nog helst att mina föräldrar kommer hem till ett helt hus O.o
Har ridit Nipeta nu och ska ner på stan sen och träffa du vet vem ;) bussen går 3 får skynda (A)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback