Senaste Inlägg

Nystart!

Nu har jag återigen bestämt mig för att börja blogga, den här gången 4 real! :D Suck on that min lilla Cookieface ! <3
Ni har massor att se fram emot säger jag bara..! Har massvis planerat men börjar nog med en rolig grej för att få er att lära mig som person lite mer !:)
Allmänt:
1. Fullständigt namn? - elanor mowbray jones
2. År?- 16 år

3. Vart bor du? - uppsala
4. Färg på ditt hus? - rött med vita knutar! :) 
5. Hus eller lägenhet? - hus 
6. Klass? - Nv10s
7. Vilket år tar du studenten? -2013
8. När gick du upp i morse? - först vid 7, sedan vid 11 kanske...:) 
9. När ska du sova? - efter det här skulle jag tro... *gäsp*
10. Vad har du ätit idag? - mer än jag orkar minnas ...
1
1. Dagens klädsel? - jeans shorts, tröja (monki)
12. Dagens smink? - inget faktisk...
13. Dagens roligaste? - mitt och Davids eftermiddagsskratt !

Socialt:
14. Har du många vänner?- joo.. det tror jag !:) 
15. Har du ovänner? - fler än man vill ha kanske...
16. Vem chattade du med senast? - David
17. Har du pojk-/flickvän? - ja  <3
18. Vem pratade du med sist? - pappa 
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Jof :) 

Favorit:

20. Film? - Corps Bride
21. Låt? - MÅNGA! just idag: Simon&Garfunkel - Sound of Silence
22. Mat? - pannkakor! :) eller chokladdoppade-jordgubbar om det gills...^^
23. Dryck? - varm choklad
24. Färg? - blå
25. Stad? - uppsala
26. Land? - Sverige känns bra just nu! 
27. Ämne i skolan?
- Biologi och musik! :) 
28. Människa? - den finaste... <3

Senaste:
29. Gången du shoppade? - förra veckan.. letade avslutningsklänning men slutade ed att jag köpte annat istället !^^
30. Gången du bakade? - ingen aning! :O  
31. Gången du stulit något? - neh... duktig flicka (A) 
32. Gången du rökte? - usch, nej tack (A) 
33. Gången du drack? - dricker inte (A) 
34. Personen du kramade? - ...

36. Personen du dampade på? - damp och damp ...? var nog hon som ringde mig femtioelva gånger om smink... 
37. Personen du bråkade med? - pappa lite smått i morse...
38. Personen du blev ovän med? - jadu... var ett tag sen.. men ...
39. Gången du fick skrattattack? - tidigare idag med käraste...
40. Personen du snackade i tel med? - mamma
41. Gången du grät ? - det vet jag ärligt talat inte... inte så länge sen...
42. Gången du var kåt? - udda fråga ?
43. Personen du sa snygg till - en riktig snygging såklart ;)


Vad väljer du? :
44. Svart eller vitt? svart med kläder, vita hästar!
45. Hund eller katt? - katt
46. Ute eller hemma? - ute i den vilda jungeln! x) 
47. Tvspel eller datorspel? - tv-spel skulle jag tro...
48. Singel eller upptagen? - upptagen är så mycket bättre! <3 
49. Hångla eller ha sex? - - är salamandrar ödlor ?:S
50. Facebook, msn eller bilddagbok? - fejset e plejset, x)  annars msn när man vill aktivt snacka med folk
51. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
52. Blont eller svart hår? - asså... brunt är ju nästan finast, sen blont!
53. Blåa ögon eller bruna? - blåa
54. Choklad eller lakrits? - vem tar inte chokladen?
55. Coca cola eller fanta? - tänker svara cola.. så mycket roligare reaktion.
56. Pizza eller kebab? - pizza! är vegetarian förstår ni... (A)
57. Randigt eller prickigt? - prickiga ponnysar!
58. Blatte eller svenne? - ... den var bara fel...
59. Älska eller bli älskad? - bli älskad <3
60. Leva eller dö? - leva!
61. Vänner eller familj? - mina vänner är min familj och dom i min familj är mina vänner.


Antal
62. Personer du älskar? - många... vissa mer än andra <3
63. Personer du hatar? - hata är ett starkt ord.. men ja.. det finns väll vissa...
64. Glassar du ätit på en dag? - ett och ett halvt helt häagen dazs paket... annars vet jag inte.
65. Gånger du haft minnesluckor? - *BLINK BLINK* vad var frågan nu igen ?
66. Gånger du varit hög? - 0
67. Personer du saknar just nu? - <3
68. Gånger ditt hjärta brustit? - för många gånger helt enkelt...

Vem:

69. Kommer du inte överens med? - mitt samvete..
70. Vill du kyssa nu? - <3
71. Ska du träffa imorgon? - Elisa, Tuva & Jof
72. Sjöng du senast för? - Shahina :')
73. Skickade du senast gb till i pea -
74. Spelade du tvspel med senast? - Daniel
75. Vill du ta med på resa nu? - alla nära och kära
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - idioter som slår folk 
77. Förtjänar att dö? - ingen!
78. Är söt? - min kanin!
79. Vill du sova jämsides med i natt? - ...:')

Vad:
80. Gör dig glad? - choklad, fina människor, att rida och sjunga
81. Gör dig ledsen? - elaka och korkade människor
82. Vill du helst göra nu? - just nu : sova 
83. Önskar du att du slapp göra? - ta ner min tallrik till diskmaskinen...
84. Vill du ha nu? - en stor kram från en fin person <3
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - hästprylar och choklad
86. Längtar du till? - helgen ! 
87. Tycker du om dina betyg? - svårt att slå mina betyg från högstadiet.. men nu kan dom väll alltid bli bättre! är väll en smart tjej kan jag tala om ;) 
88. Ångrar du i ditt liv? - att jag inte förlåtit vissa människor tidigare...
89. Är det bästa som hänt dig? - musikalen i våras och mina hästköp!

Övrigt:

90. Är du kär? - som tusan!
91. Hur lång är du? - lite under 170
92. Första tanken när du vaknade? - en av gångerna: "kan katter verkligen inte blinka lite oftare?"
93. Sista tanken när du somnade? - när då? igår var det nog något i stil med "fan att folk sommarjobbar" och nu kommer det nog vara tankar kring den här bloggen!


Godnatt era kängru sötnosar!
Vi hörs i morgon! <3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback