Senaste Inlägg

Trååååååk Dag

Hatar att vara själv...
Jag har slösat bort halva dagen pÅ att titta på film och ta det lugnt.
Ska ut och rida snart...
Lyssnar på musik nu och undrar om inte mina föräldrar, som varit borta i dalarna över helgen, inte ska visa sig snart...
Igår var jag och D ute och "red" på Nipeta och Shahina...(Jag red Nipeta och han ledde Shahina.. ). Det var iskallt i blöta skor och utan jacka men och vi var ute ganska  länge på en liten skritt promenix.  Hade det ändå riktigt trevligt... Tänker mig något liknande idag, fast jag är ju iof själv vilket kan göra situationen lite svårare (om inte mamma kommer hem)
Drar väll ut nu om jag vill vara hemma till typ 6.30 ... ( David har ju match idag <3 )
P.S jag börjar bli mer och mer beroende av Veronica Maggio... :)  Hon är faktiskt riktigt begåvad!
Veronica Maggio - Nöjd?

http://www.youtube.com/watch?v=PbA1mzPBmXo&feature=related
Puss och kram käre svennebanan ! <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback