Senaste Inlägg

GUD VILKEN JOBBIG DAG!!

Herregud,
jag tror att jag kommer tuppa av snart! Vilken dag! Är HELT slutkörd efter en usel natts sömn, en plågande huvudvärk och till råga på allt: ett hemskt prov! (Jag sög nog ganska hårt måste jag tilläga )
Mamma är sjuk, stackarn, (och jag känner föresten själv, på tal om ingenting, att halsen börjar ömmar lite) vilket innebär att vi inte kommer kunna rida idag! :(
Har dessutom lite plugg kvar att göra ...
MEN! Nu måste jag få skryta lite: jag lyckades (typ) rädda en häst från att bli påkörd på vägen hem idag !:) *tummen upp på den du!;) * Det var så att den lilla (öhm... inte så liten men...) rackarn' hade flytt från sin ägare och bestämt sig för att springa ut på bilvägen vid Stabby Gård. Men lyckligtvis (höhö *stolt* ) kom vi körandes och jag hann slänga mig ur bilen, grabba tag om pappas jacka (som låg på baksätet) och få tag på smitarn' ! :D  Känner mig ganska stolt ändå, även om jag var as rädd att jag skulle få en mosad häst på samvetet... D:
Fin var den, och det visade sig att den även var nyköpt till råga på allt!
I alla fall,
känns som om jag kan bjuda mig själv på lite vila innan hardcore-pluggningen kör igång igen. Tror jag kanske går ner och bakar lite kakor! :D Låter ... gott ! Vilken enastående idé! :)
ta ta for now
p.s sorry for my absence!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback