Senaste Inlägg

Onsdag- Helg mitt i veckan...?

Tjohopp!
Det är onsdag och jag har precis haft musikalrepetition = Hemma SENT!
Stannade till fort i stallet och såg till att allt var lugnt, sedan skyndade vi oss hem så att jag kan fortsätta på den underbart skräckinjagande labbrapporten som alla i NV10S tjatar om...!
Känner dock att efter allt musikalspring så borde nog en välförtjänt dusch kunna ordnas innan jag blir för bosatt här i soffan...
'
'
Hur spenderar Ni eran onsdagskväll? Sitter ni kanske och halvsover framför tv:n, läser en grym bok, lyssnar på lite skön musik, eller spenderar ni eran tid på facebook? Kanske är ni lite extra duktiga och sitter och rå pluggar så som jag tänker göra? (Tips: om det sista är vad ni tänkt göra så tycker jag att ni ska ge er iväg från min blogg, så fort som ni lämnat en fin liten kommentar (; )

Alltså,
"jobba, jobba, jobba! Plugga, plugga, PLUGGA!" är vad som gäller för min del!
Ha det gött och var duktiga ! :D




Men framför allt: försök hitta saker som gör vardagen lite mysigare...:)





2 Kommentarer

Postat av: David den 2011-09-21 @ 22:22:44

Jobbar.. och sen blir det väl lite facebook också :p plus en liten pratstund <3

Postat av: Cecy den 2011-09-22 @ 22:29:56
http://newcecy.blogg.se/

Jag gjorde nästan aldrig läxor och uppgifter och sånt, satt och chattade på msn och spelade spel på facebook. Inte bra, var nära att behöva gå om. O.O' Men jag fick skriva häcken av mig och plugga på inför de sista proven. Tur... Fast om jag hade fått gå ett fjärde år kanske jag hade fått vara med i musikalen i ett år till. (A) Hehe. Nu sitter jag mest hemma, funderar på vad jag ska göra, tänker på tårtor och muffins... Och BAKAR muffins ibland. (By the way, du fyller år i oktober va? ;P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback