Senaste Inlägg

Satan så fort tiden kan gå...

Jaha,
i kväll har man suttit och drygat sig vid datorn och försökt plugga lite, vilket resulterade i att jag skapade ett itunes konto och laddade ner appar på min iphone (jag vet: efter) Har ångest över labbrapporten som ska in i veckan, som jag egentligen borde skrivit på idag.
Mamma och jag var och tittade lite på Akademistallets banor (som vi föresten från och med nu får rida på C: ) och jag måste erkänna att jag kände hur förväntansfull jag faktiskt blev av de fina sandbanorna...! C: Kommer dock sakna Lurbos ridanläggnig, men vi vet ju alla att det blir lite för långt bort nu för att vara till praktisk nytta för oss...
Vi får se hur allt går...



2 Kommentarer

Postat av: Katarina den 2011-09-20 @ 20:12:34
http://catipat.blogspot.com

Okej, vad mysigt. :o)



Jag har flyttat till ett stall i Sävja. Superfint är det!

Postat av: Katarina den 2011-09-20 @ 20:23:35
http://catipat.blogspot.com

Det blir ett par km längre än förut, men jag tycker inte att det finns något stall kring Lurbo som överensstämmer med det jag vill ha. :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback