Senaste Inlägg

Om någon som Du, valde Mig...

"Vill dela med mig,
av den jag är.
Allt jag behöver,
är någon där,
som tar mig till en värld,
jag aldrig sett förut.
En kärleksresa utan slut,
som ger mig kraft att blomma ut.

Om någon som du,
fann någon som jag,
så skulle nog,
allting förändras i ett slag!
Jag skulle upptäcka allt,
som livet kan ge.
Om någon som du fann mig.

Åh! Om någon som du,
fann någon som jag,
då skulle nog
allting förändras i ett slag.
Mitt liv skulle bli
som i min fantasi!

Om någon som du,
fann mig.
Valde mig.
Älska mig..."


Someone Like You - Jekyll & Hyde
Hade auditon idag, vilket gick... *Ingen Kommentar* Lista ut det själv! Jag har nu fett ont i halsen och tänker duscha, äta stora truckar fulla med glass och plugga lite genetik inför morgondagens lektion...
Öhh... Katt på dej! :
P.S Tänkte att det skulle vara kul att nämna att jag precis hört att Maria Hagman och Power är rankade etta i distansritt (i VÄRLDEN) just nu!!  Vilken ofattbart fantastisk nyhet! GRATTIS FRÅN MIG!:D <3

http://www3.ridsport.se/Tavling/Distansritt/Nyheter/2011/08/Hagman-Erikssontvaaivarlden/





1 Kommentarer

Postat av: Cecy den 2011-09-19 @ 23:53:37
http://newcecy.blogg.se/

You were AWESOME! Det borde du veta nu. ;)



P.S. Har låten på hjänan... -.-'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback