Senaste Inlägg

Sjukt kul... eller inte

Märk vad rolig jag är. Jag tror jag dör av skratt.. Ha. Ha. eller inte...
Hostar fortfarande och är okoncentrerad som en igelkott i en såpbubbla... (min hjärna är konstig) Har varken ork eller lust att tänka mer på att jag har biologiprov i morgon och mår skit. HJÄLP!
Från den sekund jag vakna tills nu har min dag varit ett enda stort elände. Hostar som ett troll och huvudvärken pulserar genom hela kroppen, på något underligt vis... Känns som om all jordens tyngdkraft hamnat i min stackars skalle.
Kan inte tänka och hatar allt, då saker kan inte sluta ramla på, eller krocka med, mig idag. ALLT! Till och med huvudvärkstabletterna bestämde sig för att ta sig en tur ned på golvet...  mina tår har mosats och mitt rum är kaos. Jag kommer inte ens ihåg vilken kopp/glas som innehåller min huvudvärkstablett och vilken är gammal sedan länge... (typ igår, eller nåt?)
Kul, riktigt j*vla kul! Orkar inte, kan inte,bryr mig inte om att tänka mer idag och tänker försöka somna...  Försöka, får se om det går lika bra som det gjorde igår natt... Hoppas att jag frisknar till i morgon... Om inte, ja då blir en annan vecka helt messed up då vi har typ ett prov varje vecka fram tills sommarlovet... F*N vad det suger att vara jag idag.. Fick ju inte ens se mina små prinsessor idag! Nu tänker jag begrava mitt eländiga tryne under täcket och försöka sova. Förhoppningsvis blir det inga vampyrkrig eller spökjakter i mina drömmar i natt...

1 Kommentarer

Postat av: Cornelia Weber den 2012-04-17 @ 22:24:42
http://[email protected]

SV: Jo, det är väl så att man alltid hittar massa att klaga på! Åh, tack så jättemycket, han är en riktig prins att ha att göra med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback