Senaste Inlägg

Vill ha (A)

Herre Jesus Kristus vad SNYGG ! :O Testade en sån på sporren för några veckor sedan och den passade PERFEKT! Synd att den är dyr, men det är 30% -rabatt för tillfället.  Om jag ändå hade tillfälle att ha på mig den, men det var ju tänkt att Shahina och jag skulle tävla lite dressyr nu i år och man kan ju faktiskt vara snygg bara för att! Dessutom behöver jag en hjälm som inte har snö/regn-hål (: Och säkerhet är ju bra... Och den var skön... Inte alltid man hittar en "vanlig" hjälm som passar så bra... Vi får se... Jag har ju i o f sparat ihop lite stålar nu... sååå.... jag skulle ju ha råd.. Kanske inte skulle skada... Men kanske borde köpa typ vänta och köpa något jag verkligen verkligen behöver... Men den var snygg... Och skön... typiskt mig med bling också...

 

HJÄLP, INNER TURMOIL!!

Vad tycker ni?

p.s det är uppenbarligen inte min bild, kommer från http://sporren.nu/ facebook sida : http://www.facebook.com/sporrenridsport

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback