Senaste Inlägg

Alla hatar vi nog...

I'm the opposite of home sick, I'm sick of being home.
author unknown
Alla hatar vi nog att vara sjuka men jag tror att jag nog kan påstå att jag fått min dos av sängliggande för det närmaste 3 100 åren bara under dom senaste 2 månaderna! Idag är då, konstigt nog, ännu en sådan dag med feber, yrsel, huvudvärk, illamående, ont i halsen, täppt näsa osv osv. Ja, allt det roligaste livet har att ge(!) -you name it, I've got it!
Perfekt dag att ägna åt att skövla mitt rum som för övrigt ser ut att spytt samt genomlidit diverse bombnedslag...


har dock typ panik med tanke på allt jag missar idag i skolan...

*VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLAR HÖGT, vilket leder till en ovanligt smärtsam hostattack*
..fan...






bild tagen på fysik lektion förra veckan.. 




1 Kommentarer

Postat av: David den 2012-03-06 @ 22:21:07

Mycket vackert ton :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback