Senaste Inlägg

Bort...

Kan meddela att jag inte alltid är så deprimerande men känner att jag behöver skriva av mig lite....
Känner att allt suger just nu. Jag hatar att sitta och titta på medan andra lever sina liv! Vill se världen, upptäcka allt som finns att upptäcka och leva. För första gången i mitt liv verkligen leva. Vill sluta vara den som tänker för mycket och bara oroar sig! Vill vara den som aldrig är ledsen, eller sur eller bortglömd! Vill bränna upp mitt gamla liv och fly från allt det onda! Sy igen alla sår och börja om! En helt ny start! Komma till en plats där ingen känner igen mig eller vet mitt namn. Vill komma till en plats där alla kan förstå mig och se mig för den jag är, och inte den jag låtsas vara! Vill ha en värld där inget baseras på utseende, eller kön, eller tidigare erfarenheter, eller hur långt man kan gå utan att skämma ut sig. Allt handlar om en balans: mellan bitch och ängel, hora och pryd, fjortis och nörd,kall hjärtad och överkänslig, galen och stel. Allt handlar om att väga av det som inte hinns, strunta i dom som kastar skit, följa efter dom som inte påstår att du är dum/ful/galen/störd/jobbig ... Stå i bakgrunden och inte bry sig om att gråta. Hålla tillbaka och ge, hålla tillbaka och ge.. Alltid dessa spel. Vill ha ett slut på alla spel! Alla lögner, all ångest och allt hat! Vill härifrån, bort! Bort från det här brustna hjärtat och den här helvetes platsen! Bort! Men jag vet inte hur...
.
.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback