Senaste Inlägg

Nothing can be done...

Har tittat till hästarna en snabbis samt varit duktig och städat lite på mitt rum, samt ändrat lite på bloggen,  för att bland annat försöka hålla tankarna ljusår ifrån min plågande huvudvärk ... Vilket misslyckande ! Men nu kan jag försöka koppla av lite med en skål glass och lite mer choklad så kanske allt ordnar sig.

 

bjuder på en bild i alla fall (då det känns som jag inte vågat visa mitt fula tryne på länge )

och nej, bilden är inte tagen idag utan någon gång förra veckan - ni vill inte se mig idag, trust me!

( fråga David, som inte vågat hälsa på mig idag, den j*vln ...) <3



 

 

 

/ Er flamms


1 Kommentarer

Postat av: Elisa den 2012-03-06 @ 21:13:51

Sv;Hahaha hon ÄR en stalker! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback